preskoči na sadržaj

Osnovna škola Čakovci

Login
« Studeni 2021 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Brojač posjeta
Ispis statistike od 19. 10. 2018.

Ukupno: 104045
Ovaj mjesec: 1339
Ovaj tjedan: 190
Danas: 65
Projektne aktivnosti

[DISEMINACIJA]

Radionica kreativnog mišljenja


U sklopu projektnih aktivnosti učitelji Tamara Kovčalija i Ivan Horvat u PŠ Mikluševci održali su radionicu na kojoj su učenici "odmjerili snage" s učiteljicama Brigittom Vodopić i Lesyom Mudri te ravnateljicom Marinom Balić. Izazov koji su učitelji stavili pred njih bio je tzv. "spaghetti challenge" u kojemu se skupine natječu u izgradnji tornja od špageta koji mora biti dovoljno čvrst da podnese težinu sljezovog kolačića koji treba krasiti njegov vrh. No, kako bi izazov bio zaista izazov, sudionici su ograničeni na 20 špageta, metar ljepljive vrpce i metar obične vrpce. Učenici PŠ Mikluševci, ali i učitelji koji su sudjelovali u izazovu, ovom su aktivnošću (ponovno) otkrili važnost suradnje, sinergije, strpljenja i sagledavanja pojedinih problema iz različitih kuteva (u pojedinim trenutcima poprilično doslovno). Nakon što je vrijeme isteklo, učenici su usporedili visinu svojega tornja s onim učitelja iz suparničkog tima i zaključili kako je njihov ipak viši te još jednom dokazali da kad se male ruke slože ni one velike im nisu ravne.
 
[DISEMINACIJA]
Učitelji Tamara Kovčalija i Ivan Horvat održali su predavanje u sklopu Učiteljskog vijeća u matičnoj ustanovi na kojem su ukratko predstavili iskustva sa strukturiranog tečaja Creative thinking održanog u Barceloni.
 
[DISEMINACIJA]
 
1. radionica učenja razumijevanjem na primjeru muzejskih izložaka
 
Na tragu strukturiranog seminara "The world, our classroom: Museums and cultural landscapes" voditeljica školske zadruge Ljubica Glušac Lukić i stručna suradnica knjižničarka Izabela Mlinarević održale su radionicu s učenicima 5. razreda u kojoj su učenike podsjetile na važnost muzeja kao kulturnih i obrazovnih institucija. Učenici su uživali u virtualnim šetnjama domaćim i inozemnim muzejima i pokušali muzejske predloške promatrati na kreativan način - otkrivajući ih umjesto saznavajući objektivne činjenice o njima. Učenici su na dvama primjerima - Vučedolske golubice i ukrasa na krovu hrama Akropole - vježbali radoznalost, informiranost i doživljavanje estetike i kulture na malo drugačiji način.
 
 
 
2. radionica učenja razumijevanjem na primjeru muzejskih izložaka
 
Na tragu strukturiranog seminara "The world, our classroom: Museums and cultural landscapes" voditeljica školske zadruge Ljubica Glušac Lukić i stručna suradnica knjižničarka Izabela Mlinarević održale su radionicu s učenicima 6. do 8. razreda u kojoj su učenike podsjetile na važnost muzeja kao kulturnih i obrazovnih institucija. Učenici su uživali u virtualnim šetnjama domaćim i inozemnim muzejima i pokušali muzejske predloške promatrati na kreativan način - otkrivajući ih umjesto saznavajući objektivne činjenice o njima. Učenici su na dvama primjerima - Vučedolske golubice i ukrasa na krovu hrama Akropole - vježbali radoznalost, informiranost i doživljavanje estetike i kulture na malo drugačiji način.
 
 
 
1. posjet Muzeju vučedolske kulture
 
Realizaciju znanja usvojenih na radionicama učitelji Brigitta Vodopić, Tamara Kovčalija, Lesya Mudri, Ljubica Glušac Lukić, Ivan Horvat i Izabela Mlinarević zajedno s učenicima-zadrugarima prenijeli su i na posjet
Muzeju vučedolske kulture. U izvanučioničkoj nastavi sudjelovali su učenici od 1. do 5. razreda koji su članovi Učeničke zadruge Jabukovac. Muzej su obišli uz stručno i srdačno vodstvo muzejske pedagoginje Mirne Levaković Lombarović koja nam je na uzbudljiv i neposredan način približila način života i kulturu Vučedolaca. Nakon obilaska učenici i učitelji sudjelovali su i u radionici u kojoj su dobili ideje za izradu predmeta za prodaju u učeničkoj zadruzi.
Još jednom iz sveg srca zahvaljujemo ravnateljici Muzeja vučedolske kulture Mireli Hutinec i cjelokupnom osoblju Muzeja na toploj dobrodošlici i iznimno korisnim obrazovnim sadržajima kojima su motivirali i nadahnuli naše učenike na poduzetničko promišljanje i kreativno djelovanje.
 
 
 
2. posjet Muzeju vučedolske kulture
 
U 2. izvanučioničkoj nastavi u Muzej vučedolske kulture sudjelovali su učenici od 6. do 8. razreda u pratnji ravnateljice Marine Balić, učitelja Ljubice Glušac Lukić i Ivana Horvata te stručne suradnice knjižničarke Izabele Mlinarević. Od geografije, preko nastambi i načina života do kalendara i lijevanja bakra Muzej su obišli uz profesionalno vodstvo muzejske pedagoginje Mirne Levaković Lombarović koja nam je približila kulturu Vučedolaca. Nakon obilaska učenici i učitelji sudjelovali su u radionici pečatiranja i stekli vještine koje će moći upotrijebiti i u radu školske zadruge.
Sve ovo ne bi bilo moguće bez dobre volje i ljubaznosti ravnateljice Muzeja vučedolske kulture Mirele Hutinec kojoj ovim putem još jednom zahvaljujemo.
 
 
[DISEMINACIJA]
Učiteljica Ljubica Glušac Lukić i stručna suradnica knjižničarka Izabela Mlinarević održale su diseminacijsko predavanje na temu izvanučioničke nastave s naglaskom na muzejskim sadržajima na tragu strukturiranog tečaja pod nazivom The world, our classroom: Museums and cultural landscapes. S kolegama su podijelile teorijske spoznaje i praktične primjere koje će primjenjivati u kreiranju kurikulumskih sadržaja u kojima će povezivati obilazak kulturnih institucija i poduzetništvo.
 
 
[DISEMINACIJA]
Kolega Ivan Horvat, nakon praćenja tečaja pod nazivom How to make your school more international – a practice-based approach, održao je predavanje o ključnim točkama provođenja daljnjih Erasmus + projekata s naglaskom na internacionalizaciju škole. Isto tako, predstavio je kako su detaljno razrađivali uspješne i kvalitetne projekte unutar Erasmus+ programa te su poneke teme tijekom tečaja bile sljedeće – razvoj Erasmus plana, uspješna prijava akreditacije, KA1 i KA2 projekti, eTwinning virtualni projekti, povezivanje internacionalizacije i kurikuluma, razvijanje interkulturalnih kompetencija i sve ostalo vezano za Erasmus program. Kolega nas je motivirao za sudjelovanje u daljnjim projektima i postavio nova usmjerenja za buduće projektne prijave.
 
 
preskoči na navigaciju