preskoči na sadržaj

Osnovna škola Čakovci

Login
Kalendar
« Rujan 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
31 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
Prikazani događaji

Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
Brojač posjeta
Ispis statistike od 19. 10. 2018.

Ukupno: 35707
Ovaj mjesec: 1159
Ovaj tjedan: 378
Danas: 1
Projektne aktivnosti

Osvježeni znanjima i vještinama s popraćenih tečajeva učiteljice su s učenicima-zadrugarima OŠ Čakovci vježbali finu motoriku i kreativno oblikovanje izrađujući oblike koji baštine arheološke predmete našeg kraja.
Radionica je održana pod vodstvom voditeljice Učeničke zadruge Jabukovac s učenicima od 5. do 8. razreda matične škole.
 

Refreshed by the knowledge and skills from the accompanying courses, the teachers practiced fine motor skills and creative design with the cooperative students of the Primary school Čakovci, creating forms that inherit the archeological objects of our region.
The workshop was held under the guidance of the head of the Student cooperative Jabukovac with students from 5th to 8th grade of the home school.
 
 
 
U sklopu projektnih aktivnosti učitelji Tamara Kovčalija i Ivan Horvat u PŠ Mikluševci održali su radionicu na kojoj su učenici "odmjerili snage" s učiteljicama Brigittom Vodopić i Lesyom Mudri te ravnateljicom Marinom Balić. Izazov koji su učitelji stavili pred njih bio je tzv. "spaghetti challenge" u kojemu se skupine natječu u izgradnji tornja od špageta koji mora biti dovoljno čvrst da podnese težinu sljezovog kolačića koji treba krasiti njegov vrh. No, kako bi izazov bio zaista izazov, sudionici su ograničeni na 20 špageta, metar ljepljive vrpce i metar obične vrpce. Učenici PŠ Mikluševci, ali i učitelji koji su sudjelovali u izazovu, ovom su aktivnošću (ponovno) otkrili važnost suradnje, sinergije, strpljenja i sagledavanja pojedinih problema iz različitih kuteva (u pojedinim trenutcima poprilično doslovno). Nakon što je vrijeme isteklo, učenici su usporedili visinu svojega tornja s onim učitelja iz suparničkog tima i zaključili kako je njihov ipak viši te još jednom dokazali da kad se male ruke slože ni one velike im nisu ravne.
 
As part of the project activities, teachers Tamara Kovčali and Ivan Horvat at the Mikluševci Primary School held a workshop where students "measured strength" with teachers Brigitta Vodopić and Lesya Mudri and Principal Marina Balic. The challenge that the disseminator teachers set before them was the so-called. a spaghetti challenge in which groups compete in the construction of a spaghetti tower that must be firm enough to support the weight of a tear-cake that needs to adorn its top. But to make the challenge truly challenging, participants are limited to 20 spaghetti, a meter of adhesive tape and a meter of plain tape. The students of PS Mikluševci, as well as the teachers who participated in the challenge, (through this activity) re-discovered the importance of cooperation, synergy, patience and understanding of certain problems from different angles (at some moments quite literally). After the time had expired, the students compared the height of their tower with that of a rival team teacher and concluded that theirs was still taller and once again proved that when their small hands fold, even their large ones are not straight.
 
 
 
Na tragu strukturiranog seminara "The world, our classroom: Museums and cultural landscapes" voditeljica školske zadruge Ljubica Glušac Lukić i stručna suradnica knjižničarka Izabela Mlinarević održale su radionicu s učenicima 5. razreda u kojoj su učenike podsjetile na važnost muzeja kao kulturnih i obrazovnih institucija. Učenici su uživali u virtualnim šetnjama domaćim i inozemnim muzejima i pokušali muzejske predloške promatrati na kreativan način - otkrivajući ih umjesto saznavajući objektivne činjenice o njima. Učenici su na dvama primjerima - Vučedolske golubice i ukrasa na krovu hrama Akropole - vježbali radoznalost, informiranost i doživljavanje estetike i kulture na malo drugačiji način.

Following the structured seminar "The world, our classroom: Museums and cultural landscapes", the head of the school cooperative Ljubica Glušac Lukić and the associate librarian Izabela Mlinarević held a workshop with 5th grade students in which students were reminded of the importance of museums as cultural and educational institutions. Students enjoyed virtual walks at home and abroad museums and tried to view museum templates in a creative way - discovering them instead of knowing objective facts about them. The students practiced curiosity, awareness and experiencing aesthetics and culture in a slightly different way, using two examples - the Vučedol Doves and the ornaments on the roof of the Acropolis Temple.
 
 
 
 

Realizaciju znanja usvojenih na radionicama učitelji Brigitta Vodopić, Tamara Kovčalija, Lesya Mudri, Ljubica Glušac Lukić, Ivan Horvat i Izabela Mlinarević zajedno s učenicima-zadrugarima prenijeli su i na posjet
Muzeju vučedolske kulture. U izvanučioničkoj nastavi sudjelovali su učenici od 1. do 5. razreda koji su članovi Učeničke zadruge Jabukovac. Muzej su obišli uz stručno i srdačno vodstvo muzejske pedagoginje Mirne Levaković Lombarović koja nam je na uzbudljiv i neposredan način približila način života i kulturu Vučedolaca. Nakon obilaska učenici i učitelji sudjelovali su i u radionici u kojoj su dobili ideje za izradu predmeta za prodaju u učeničkoj zadruzi.
Još jednom iz sveg srca zahvaljujemo ravnateljici Muzeja vučedolske kulture Mireli Hutinec i cjelokupnom osoblju Muzeja na toploj dobrodošlici i iznimno korisnim obrazovnim sadržajima kojima su motivirali i nadahnuli naše učenike na poduzetničko promišljanje i kreativno djelovanje.


Teachers Brigitta Vodopić, Tamara Kovčali, Lesya Mudri, Ljubica Glušac Lukić, Ivan Horvat and Izabela Mlinarević together with the students-cooperatives also brought the realization of the knowledge acquired at the workshops to the Vučedol Culture Museum. Out-of-class classes were attended by students from grades 1 to 5 who are members of the Jabukovac Student Cooperative. The museum was visited with the professional and cordial guidance of the museum educator Mirna Levakovic Lombarovic, who brought us closer to the way of life and culture of Vučedol in an exciting and immediate way. After the tour, students and teachers also participated in a workshop where they got ideas for creating items for sale in a student cooperative.
Once again, we thank the director of the Museum of Vučedol Culture, Mirela Hutinec, and the entire staff of the Museum for the warm welcome and extremely useful educational contents that motivated and inspired our students to think entrepreneurially and creatively.

 

 

 

Na tragu strukturiranog seminara "The world, our classroom: Museums and cultural landscapes" voditeljica školske zadruge Ljubica Glušac Lukić i stručna suradnica knjižničarka Izabela Mlinarević održale su 2. radionicu s učenicima od 6. do 8. razreda u kojoj su učenike podsjetile na muzeje kao baštinske ustanove RH. Učenici su metodom otkrivanja muzejske predloške promatrali na kreativan način - postavljajući pitanja poput Što vidim?, Što mislim?, Što se pitam. Učenici su dekodirali dva muzejska izloška - reprodukciju Vučedolske golubice i ukrasa na krovu hrama Akropole u kulturno-povijesnom kontekstu kao pripremu za nadolazeću izvanučioničku nastavu.

Following on from the structured seminar "The world, our classroom: Museums and cultural landscapes", the head of the school cooperative Ljubica Glušac Lukić and associate librarian Izabela Mlinarević held a 2nd workshop with students from grades 6 to 8, in which students were reminded of museums as Croatian heritage institutions. The students used the method of discovering museum templates in a creative way - asking questions like What do I see ?, What do I think ?, What I wonder. Students decoded two museum exhibits - reproduction of the dove of Vučedol and decorations on the roof of the Acropolis temple in a cultural and historical context as preparation for the upcoming extracurricular classes.

 

 

 

 

U 2. izvanučioničkoj nastavi u Muzej vučedolske kulture sudjelovali su učenici od 6. do 8. razreda u pratnji ravnateljice Marine Balić, učitelja Ljubice Glušac Lukić i Ivana Horvata te stručne suradnice knjižničarke Izabele Mlinarević. Od geografije, preko nastambi i načina života do kalendara i lijevanja bakra Muzej su obišli uz profesionalno vodstvo muzejske pedagoginje Mirne Levaković Lombarović koja nam je približila kulturu Vučedolaca. Nakon obilaska učenici i učitelji sudjelovali su u radionici pečatiranja i stekli vještine koje će moći upotrijebiti i u radu školske zadruge.
Sve ovo ne bi bilo moguće bez dobre volje i ljubaznosti ravnateljice Muzeja vučedolske kulture Mirele Hutinec kojoj ovim putem još jednom zahvaljujemo.

 

The 2nd extracurricular classes at the Museum of Vučedol Culture were attended by students from 6th to 8th grade, accompanied by the director Marina Balić, teachers Ljubica Glušac Lukić and Ivana Horvat, and the librarian's associate professor Izabela Mlinarević. From geography, through settlements and lifestyles to calendars and copper casting, the Museum was visited with the professional guidance of museum educator Mirna Levakovic Lombarovic, who brought us closer to the Vučedol culture. After the visit, students and teachers participated in a stamping workshop and acquired skills that they could use in the work of the school cooperative.
All this would not have been possible without the goodwill and kindness of the director of the Museum of Vučedol Culture, Mireli Hutinec, to whom we thank once again.

 

 

 

Vrijedne ruke zadrugara pod vodstvom voditeljica Lesye Mudri i Ljubice Glušac Lukić napravile su domaće medenjake i ukrasne kutijice za poklon najmilijima.
Proizvode su, u poduzetničkom duhu, prodavali mještanima na središnjem mjestu u selu šireći pozitivan i vedar duh.


The valuable hands of the co-operatives, led by the leaders Lesye Mudri and Ljubica Glusac Lukic, made homemade gingerbread and decorative gift boxes for the loved ones.

The products were, in an entrepreneurial spirit, sold to locals in a central location in the village.

 

 

 

 

Naši zadrugari bili su vrijedni u mjesecu ljubavi pa su svoje proizvode predstavili i tijekom priredbe povodom Dana materinskog jezika održane 20.2.2020 godine. Slatke jestive proizvode, slatke kutijice, ručno rađene svijeće, cvijeće i privjeske prodavali su svim posjetiteljima uz budno vodstvo svojih voditeljica Ljubice Glušac Lukić i Lesye Mudri.

Our cooperatives were valuable in the month of love, so they presented their products during the Mother tongue Day event on February 20, 2020. Sweet edible products, sweet boxes, handmade candles, flowers and pendants were sold to all visitors with the watchful guidance of their presenters Ljubica Glusac Lukic and Lesye Mudri.

 

 

 
 
U sklopu školskog međunarodnog Erasmus+ K1 projekta "Njegovanjem poduzetništva do berbe uspjeha" te oslanajući se na metodologiju strukturiranog tečaja „Creative Thinking“ održanog u Barceloni, Španjolskoj, od 23. do 27. rujna 2019. koji su pohađali učitelj engleskog jezika i povijesti Ivan Horvat i učiteljica razredne nastave Tamara Kovčalija, učenici 7. razreda su tijekom prva dva mjeseca nastave na daljinu proveli niz strukturiranih aktivnosti koje su se kristalizirali u razredni projekt nazvan „Dnevnik izolacije“ u kojem su kroz različite aktivnosti usmjerene k razvijanju kreativnog razmišljanja, samospoznaje i inovativnog rješavanja problema istraživali i opisali svoj život u okolnostima pandemije koronavirusa.
 
As part of the school international Erasmus + K1 project "Cultivating Entrepreneurship - Harvesting Success" and relying on the methodology of the structured course "Creative Thinking" held in Barcelona, Spain, from 23 to 27 September 2019, attended by English language and history teacher Ivan Horvat and class teacher Tamara Kovčalija, 7th grade students during the first two months of distance learning conducted a series of structured activities that crystallized into a class project called "Diary of Isolation" in which through various activities aimed at developing creative thinking, self-awareness and innovative problem solving researched and described their life in the circumstances of a coronavirus pandemic.
 
 
 
preskoči na navigaciju