preskoči na sadržaj

Osnovna škola Čakovci

Login
« Ožujak 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

Brojač posjeta
Ispis statistike od 19. 10. 2018.

Ukupno: 104954
Ovaj mjesec: 376
Ovaj tjedan: 163
Danas: 1
 

STRUKTURIRANI TEČAJ "CULTIVATING THE ENTREPRENEURIAL MINDSET IN EDUCATION"

Naše kolegice Marina Benić i Nataša Lukač Dudaš ostvarile  su 4. mobilnost u Limassolu, na Cipru. 

Od 4. do 9. travnja 2022. učili su kako razviti poduzetništvo kao praktičnu vještinu usmjerenu na pet praksi poduzetničke nastave: igru, empatiju, stvaranje i eksperimentiranje. Prvog dana, nakon početnih aktivnosti upoznavanja, upoznali su se s pojmom poduzetništva i evolucijom pojma. Učili su o različitim vrstama poduzetništva i poduzetništvu kroz metodu i praksu.

Drugi dan naše su se kolegice posvetile proučavanju pet praksi poduzetničkog obrazovanja: praksi igre, praksi empatije, kreacije, eksperimentiranja i refleksije. Detaljnije su razradili praksu igre: teoriju i praksu, primjenu i vježbe s kojima se može vježbati. Opet su radile u paru s kolegama iz različitih zemalja: Rumunjske, Latvije, Estonije, Mađarske, Slovačke, Litve i Poljske te uspostavile odnose suradnje.

Treći dan aktivnosti odvijao se u praksi empatije i kreativnosti. Naše kolegice uživale su u igrici "Gazbena stolica" kroz koju su osvijestili kako djeca uče kroz igru ​​i što je najvažnije – kroz igru ​​uče kako učiti. Sve ove motivacijske igre kolegice će koristiti kao aktivnosti za probijanje leda za poduzetničke radionice. Kolegice su također vježbale strateško planiranje kroz aktivnost „Izgradi najvišu kulu“ u kojoj su razvijale strategiju za 3 minute i gradile 5 minuta, što će također pomoći u izgradnji poduzetničkih kompetencija. Radni dan završio je zabavnim aktivnostima u kojima su kolegice pokazale svoje talente.

Četvrti dan strukturiranog tečaja protekao je u teoriji, praksi i vježbanju eksperimentiranja i razmišljanja. Sudionici su kroz vježbe osvijestili važnost ovih komponenti u poticanju razvoja poduzetničkih kompetencija kod svojih učenika. Najviše im se svidjela vježba "Ideje u torbi" – nakon što su u torbi dobili 4 predmeta, morali su smisliti 10 načina na koje se predmet može koristiti, puštajući kreativnost i maštu na volju. Kolegice su poslijepodne provele u razgledavanju otoka poput rodnog mjesta mitske Afrodite, luke Paphos i arheološkog nalazišta Kourion.

Zadnji dan tečaja kolegice su provele proučavajući kako biti roditelj budućem poduzetniku i motivirati budućeg poduzetnika u obrazovnom sustavu. Povezale su poduzetništvo i utjecaj društvenih mreža na tinejdžere te iz prve ruke čule od tinejdžera kako ih praćenje profila na društvenim mrežama potiče da budu poduzetnici. U završnom dijelu procijenile su cijeli tečaj i sve sadržaje kroz finalne igre i izradu umnih mapa. Tečaj je završio u veselom raspoloženju podjelom svjedodžbi kojima polaznici potvrđuju stečene kompetencije.

 

preskoči na navigaciju